Portada Plástiques 64 mozos van participar nos talleres de graffiti de les Tardes Entreboquillas” d’El Patiu de Mocedá

64 mozos van participar nos talleres de graffiti de les Tardes Entreboquillas” d’El Patiu de Mocedá

by redacción asturnews

Mientres les tardes del 6 y 7 de mayu, amás de los talleres de graffiti, va haber tamién baille, acción poética y una sesión de micro abiertu. Participen na organización d’estes xornaes Cruz Roja y Abiertu Asturies, al pie de El Patiu de Mocedá d’Avilés.

Esti vienres, 6 de mayu, y el sábadu día 7 celebrase na redoma del Edificiu Fueru (C/ Fernando Morán, 26) unes xornaes de graffiti, poesía, música y baille sol nome “Tardes entreboquillas en Lo Rosa LRS”. El Serviciu de Mocedá del Conceyu d’Avilés -al traviés del proyectu El Patiu-, Cruz Roja y Abiertu Asturies xuniéronse pa dar respuesta a les moliciones ya intereses de les y los mozos que participen nos sos distintos proyectos y que quieren que, l’espaciu qu’utilicen davezu, tresformar nun llugar atentu onde convivir y rellacionase.

El 29 d’abril remató’l plazu d’inscripción necesariu pa participar el los talleres de graffiti, a los que s’apuntaron 64 mozos. Pa les actividaes de baille y micro abiertu del sábadu 7 de mayu nun se riquir inscripción y la participación ta abierta a toles persones que quieran xunise.

L’oxetivu principal d’estes xornaes ye facilitar que les persones qu’alleguen con frecuencia a esti espaciu identificar como so, curiar y apodérense d’él, sintiéndose más a gustu cuando lo utilicen nel futuru.

Ye la primer actividá d’estes característiques entamada, conjuntamente, pol Serviciu de Mocedá del Conceyu d’Avilés (El Patiu de Mocedá y Antenes Informatives), l’Asociación Abiertu Asturies y el Programa d’Educación de Cai de Cruz Roja, polo que va suponer, amás, un alcuentru ente distintos mozos que davezu non s’atopen nin se conocen.

 

Tamién te podria gustar