Portada Educación 60 universitarios dan el saltu a la vida llaboral con Compromisu Asturies XXI

60 universitarios dan el saltu a la vida llaboral con Compromisu Asturies XXI

by redacción asturnews
Foto: José Antonio Carretero (https://www.flickr.com/photos/jose1969/)

Más de 80 mentores van emponer a 60 estudiantes de la Universidá d’Uviéu que tán a puntu d’empezar el so accesu al mundu llaboral. Compromiso Asturies XXI ufierta la decima tercer edición de Mentoring Internacional, un programa gratuitu, de desenvolvimientu y acompañamientu para la orientación de mozos universitarios, nel últimu añu de carrera, escontra’l mercáu llaboral.

«La conocencia, la esperiencia, l’usu de les nueves tecnoloxíes, la innovación y la puesta en valor del talentu universitario fundir nel programa Mentoring, al qu’anguaño apuerten el doble d’alumnos que l’añu pasáu», esplicó la directora de Compromiso Asturies XXI, Reyes Ceñal.

Nes sesiones previstes d’entrenamientu y talleres, cada mozu va cuntar con un mentor que-y va empobinar coles sos esperiencies profesionales y que lu va ayudar a emponer la so trayectoria.

Los mozos que rematen esti programa van incorporar a un espaciu dixital compartíu al traviés de l’asociación cola rede empresarial n’Asturies y la rede internacional de socios.

Tamién te podria gustar