4 representaciones componen el programa de les XXII Xornaes de Teatru Escolar n’Avilés

4 representaciones componen el programa de les XXII Xornaes de Teatru Escolar n’Avilés
23 abril 12:22 2016 Imprimir

Del 25 al 28 d’abril, nel Teatru Palacio Valdés, a les 20:15 hores, van desenvolvese les representaciones de les Xornaes de teatru pa Escolinos d’Avilés, nes que van participar grupos de teatru de los institutos La Madalena y Carreño Miranda, y de los colexos San Fernando y Santu Ángel.

El Teatru Palacio Valdés va acoyer los cuatro representaciones que van tener llugar dientro del programa de les XXII Xornaes de Teatru Escolar. Van Tener llugar los díes 25, 26, 27 y 28 d’abril, en tolos casos a partir de les 20:15 hores, con entrada llibre y gratuita.

La conceyala de Cultura, Yolanda Alonso, presentó esti llunes la nueva edición de les xornaes, en compañía de dalgunos de los alumnos y alumnes que van participar nes representaciones, lo mesmo que de los docentes que se van encargar de la dirección de les mesmes. Van Participar nesta ventiavu segunda edición grupos escolares procedentes de cuatro centro educativos de la ciudá: los institutos La Madalena y Carreño Miranda, y los colexos San Fernando y Santu Ángel.

Los cuatro compañíes escolares que participen nesta nueva edición d’estes xornaes tán integraes per cerca d’un centenar alumnos y alumnes de secundaria y bachilleratu. La programación de les representaciones pues atopase nesti dossier.

  Categories: