Portada Convocatories La Xestión Cultural protagoniza ún de los cursos de la UABRA 2018

La Xestión Cultural protagoniza ún de los cursos de la UABRA 2018

by redacción asturnews

Esti mes d’agostu y dientro del programa de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA), entamada pola Universidá d’Uviéu y l’Academia de la Llingua Asturiana, va celebrase’l cursu Xestión cultural n’Asturies: creando cultura a traviés de los medios, del 6 al 10 d’agostu de 2018 en Cangas del Narcea. Esta selmana fina’l plazu d’inscripción.

L’oxetivu d’esti cursu, empobináu por Isabel Hevia Artime, ye afondar na conocencia de la teoría y les ferramientes práutiques de la xestión cultural venceyaes n’especial a los campos de la xestión de la política llingüística y la cultura n’Asturies, averándonos a la conocencia de la situación de la estaya y apurriendo ferramioentes básiques pal trabayu nel campu de la xestión cultural n’Asturies, dende un puntu de vista teóricu y práuticu.

Como profesores van tar, amás de la directora del cursu, profesora de la Universidá d’Uviéu, el periodista y xestor cultural Inaciu Galán, la responsable de la Oficina de Normalización Llingüística de Xixón María Xosé Rodríguez y el periodista de la TPA y profesor de comunicación Cristobal Ruitiña.

El cursu, que s’imparte n’asturianu, pero pal que nun se necesita tener nengún nivel específicu, va facese dientro de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA), qu’organicen l’Academia de la Llingua Asturiana y la Universidá d’Uviéu.
La Universidá Asturiana de Branu celébrase en Cangas del Narcea, na so escuela llar, onde se ta la selmana del cursu en réxime d’internáu. El preciu del cursu, con agospiu a pensión completa y colos materiales incluyíos ye de 190 euros. El plazu pa matriculase ta abiertu hasta’l vienres 1 de xunu.

Tamién te podria gustar