Portada Educación 383 escolares de 8 colexos d’Avilés participen nos Talleres d’Igualdá d’Oportunidaes

383 escolares de 8 colexos d’Avilés participen nos Talleres d’Igualdá d’Oportunidaes

by redacción asturnews

Un total de 383 escolares d’ocho colexos d’Avilés participen nos Talleres d’Igualdá d’Oportunidaes que se presentaron el viernes y que tan desenvolviédose a lo llargo de marzu y abril.

L’actividá tien l’oxetivu de favorecer el desenvolvimientu d’actitúes positives y relaciones igualitaries, superando los estereotipos acomuñaos a neños y neñes. Los talleres desenvolver mientres los meses de marzu y abril, col Día Internacional de les Muyeres como filo conductor.

La conceyala d’Igualdá, Raquel Ruiz, presentó esti vienres pasáu una nueva edición de los Talleres de Sensibilización n’Igualdá d’Oportunidaes que cada cursu escolar desenvuélvese en centros d’Educación Primaria d’Avilés. Nesta ocasión participen 383 estudiantes de 5º y 6 cursu matriculaos nos 8 colexos que, hasta’l momentu, solicitaron el desenvolvimientu d’estos talleres incluyíos nel Catálogu d’Actividaes Educatives Municipal.

Esta actividá, que yá empezó a impartise y que tien llugar mientres los meses de marzu y abril, ta impulsada pola Conceyalía d’Igualdá y desenvuelta pola Asociación de Muyeres para la Reinserción Llaboral “Xurtir”. L’oxetivu de la mesma ye que los y les escolares conozan los fundamentos del Día Internacional de les Muyeres, al traviés del analís de la realidá más cercana al alumnáu.

Analícense los distintos acontecimientos históricos que dieron llugar a la celebración d’esta xornada de reivindicación y recuérdase a les protagonistes de la llucha polos derechos de la muyer nel sieglu XX, fomentando nel alumnáu actitúes y comportamientos qu’escuerran la igualdá d’oportunidaes ente muyeres y homes.

Pa ello inclúin los siguientes conteníos:

  • Primer infancia y adolescencia: roles de xéneru, estereotipos que s’asignen a neños o neñes, analises de los mensaxes que se tresmiten por aciu los xuguetes, medios de comunicación, dibuxos animaos, etc.
    Edá adulta: oficios feminizadas y masculinizadas, fienda salarial, relaciones de poder, corresponsabilidad doméstica, conceutu de doble xornada, ociu y tiempu llibre, etc.
  • Les actividaes que se realicen son actives al traviés de la reflexón crítica, la participación, los alderiques, la visualización de videos o la recreación d’hestories, ente otres.

El llistáu de centros qu’hasta’l momentu xuntóse a la celebración d’estos talleres ye’l siguiente:

  • CEIP Llaranes
    CEIP Palacio Valdés
    CEIP Versalles
    CEIP Villalegre
    Colexo Principáu Colexo San
    Nicolás de Bari
    CEIP La Carriona
    CEIP Virxe de les Marees

Les próximes sesiones previstes van desenvolvese los díes 26, 27, 28 y 29 de marzu; y 5, 10, 11 12 y 26 d’abril.

La segunda parte del programa d’estos talleres va desenvolver nel próximu cursu escolar, al traviés de la prevención de la violencia de xéneru y teniendo como referencia’l 25 de Payares, Día Internacional contra la Violencia escontra les Muyeres.

Tamién te podria gustar