Portada Cine Jaime Lannister desembarca en Sevilla pa grabar ‘Juego de Tronos’

Jaime Lannister desembarca en Sevilla pa grabar ‘Juego de Tronos’

by redacción asturnews
Foto: Jesús Pérez Pacheco (https://www.flickr.com/photos/jexweber/)

La llegada a Sevilla del actor Nikolaj Coster-Waldau, que da vida Jaime Lannister en Xuegu de Tronos, revolucionó esti día la capital andaluza. La so presencia nun pasó desapercibida pa el siguidores de la popular serie de HBO que yá publicaron nes redes sociales semeyes del ‘Matarreyes.

Anueche púdose-y ver pasiando por llugares tan céntricos como l’avenida de la Constitución. Nun ye la primer vista a la capital andaluza de Jaime Lannister, que yá tuvo nel 2014 pal rodaxe de la quinta temporada de la serie. Agora tornó pa grabar les escenes de la séptima temporada.

La presencia del actor danés en Sevilla confirma que la clan a la qu’interpreta, el de los Lannister, va tar en Sevilla, a la espera de saber si más actores del mesmu van participar n’escenes que van ser rodaes nes Atarazanas sevillanes.

A la espera de conocer más detalles, nun ye la primer vegada que la popular serie televisiva escueyi España como allugamientu pa rodar yá que n’anteriores temporaes movió al so equipu a llugares como Osuna (Sevilla), Córdoba, Sevilla, Almería, Peñíscola (Castellón) o les Bardenas Reales (Navarra).

Los nuevos capítulos de la serie inspirada nes noveles de George R.R. Martin van estrenase nel branu del 2017, nuna temporada que va constar namá de siete episodio, la más curtia de la so trayectoria hasta’l momentu.

Tamién te podria gustar