Portada Conceyos Andy & Lucas, Henry Méndez y Tina Cousins protagonicen la Gran Gala de San Agustín

Andy & Lucas, Henry Méndez y Tina Cousins protagonicen la Gran Gala de San Agustín

by redacción asturnews

Un espectáculu de música, lluz y soníu en formatu televisivu pa tolos públicos ye lo que van ufrir los cantantes, estrelles nacionales ya internacionales, que van interpretar los sos ésitos más conocíos, nos sos estilos, del pop al dancie y al reggaeton, nun eventu de ritmu azogosu esti llunes 27 d’agostu na pista de la Esposición a partir de les 23 hores.

La música preside’l branu avilesín, con más de mediu centenar d’actuaciones, algamando nestes fiestes la so máxima espresión. Dende la conceyalía de Festexos programóse un conciertu singular, la Gran Gala de San Agustín, na qu’estrelles nacionales ya internacionales, de la talla de Henry Méndez, Tina Cousins y Andy & Lucas, van xubir al escenariu preparáu a tal fin na pista de La Esposición. Va Ser el llunes 27, a partir de les 11 hores, nun eventu gratuitu.

Más de trés hores d’espectáculu, nel que s’axuntó a músicos de primera llínea, pensáu pa garantizar la diversión del más ampliu espectru de públicu, dende mozos a families. Sobro un escenariu presidíu por trés grandes pantalles, nes que se van entrepolar en directu imaxes de l’actuación y del públicu, incorporando soníu de gran calidá y llume robotizada.

Va ser una gala en formatu televisivu, que va introducir a cada unu de los artistes con una pequena entrevista y va tener al grupu ferrolano “Two Band” como teloneru, caleciendo motores coles sos versiones de conocíos temes de los años 80 y 90.

La primera en salir a la palestra de La Esposición tres los teloneros va ser la británica Tina Cousins, una estrella internacional conocida como “La reina del dancie”, que cuenta con una firme trayectoria a los sos llombos. Empezó a apoderar cola so música nes discoteques de too el mundu a finales de los años 90 y principios del 2000. Sigue nel candeleru, engabitando al públicu, que bailla al son de temes tan conocíes y pegadizos como “Wonderful life” o “Pray”.

De siguío, el pop aflamencáu de los gaditanos Andy & Lucas va ufrir les temes del so nuevu álbum, llanzáu nesti 2018, “Nueva vida”, un trabayu nel que camuden de rexistru escontra una música más bailladera, con temes como “Por que bailles conmigo” que yá s’atopen no más alto de los hit parade. Y tamién van repasar la so trayectoria, llenes de cantares conocíos, como “Son d’amores” o “Tantu querer”, nuna carrera que va camín de les dos décades no más alto del panorama musical nacional, con más d’un millón de copies vendíes de les sos distintes producciones.

A lo último, el dominicanu afincáu n’España Henry Méndez va ser l’encargáu de poner el colofón a la gala. Ídolu ente’l públicu más nuevu, les sos composiciones son sinónimu de fiesta, de branu, incorporando los sones más tradicionales de la so tierra, como’l merengue, entemecíos a ritmu de reggaeton, hip hop, o temes con aguada más pop. El so single “Rayaes” foi’l terceru más vendíu d’España nel 2012. Atópase somorguiáu nuna vertixinosa xira col so últimu trabayu, l’álbum de recién publicación “Activu y con flow”, nél suenen temes como “Dimi la verdá”, “Cómo pue ser” o “Si pudiera robate”.

Tamién te podria gustar