Portada Sociedá La conceyalía d’Igualdá d’Uviéu amonta fondos pa combatir la violencia de xéneru

La conceyalía d’Igualdá d’Uviéu amonta fondos pa combatir la violencia de xéneru

by redacción asturnews

La conceyalía d’Igualdá del conceyu d’Uviéu amonta los fondos pa combatir la violencia de xéneru depués de recibir casi 140.000 euros, parte del Principáu pal centru asesor de la muyer y parte p’actuaciones dientro del Pactu d’Estáu contra la violencia machista.

El Conceyu d’Uviéu va destinar más fondos para combatir la violencia de xéneru y sofitar actuaciones d’atención a les víctimes. El Principáu triplicó la so aportación añal para’l centru asesor de la muyer, con 78.000 euros, que se suman a los 56.000 euros que la Conceyalía d’Atención a les Persones ya Igualdá va recibir del Pactu d’Estáu para la Eliminación de la Violencia contra les Muyeres.

L’alcalde, Wenceslao López, y l’edil Igualdá, Marisa Ponga, realizaron una visita a la Casa d’Acoyida d’Uviéu pa conocer el llabor que se desenvuelve nel Centru Municipal de la Muyer y felicitar al equipu de coeducación qu’apocayá recibió’l premiu de Bones Práctiques contra la Violencia de Xéneru de la Federación Española de Conceyos y Provincies (FEMP).

El Centru Municipal de la Muyer ye la unidá qu’impulsa les polítiques d’igualdá y empresta asesoramientu psicolóxicu y xurídicu, un serviciu al que se destinen los fondos procedentes del Principáu, qu’anguaño suponen 50.000 euros más sobro la partida recibida en 2018. Estes asesoríes, reciben cada añu más de 1.000 consultes caúna sobro l’exerciciu de Derechos  y el resolvimientu de problemes. L’alcalde y la conceyala Marisa Ponga entrevistar coles persones qu’ufierten asistencia nel centru y visitaron tamién la Casa d’Acoyida, un centru qu’atiende xuna media de 200 persones al añu, tanto muyeres soles como con fíes y fíos al so cargu, víctimes de la violencia de xéneru.

El Conceyu d’Uviéu va disponer de 56.000 euros procedentes del Pactu d’Estáu pa la Eliminación de la Violencia de Xéneru contra les Muyeres, que se van destinar a desenvolver proyectos o programes que tengan como finalidá’l desenvolvimientu de les midíes incluyíes nel pactu. Ente los programes que se van desenvolver atópase la realización de campañes de sensibilización social a nivel xeneral y talleres de promoción de la igualdá.

La conceyala considera que’l sofitu del Pactu d’Estáu a los conceyos ye fundamental. Marisa Ponga celebra, como conceyala d’Igualdá, el desenvolvimientu del Pactu d’Estáu contra la Violencia de Xéneru pa los Conceyos porque significa un sofitu “que dexa cohesionar entá más toles alministraciones, por que lluchen de manera coordinada contra la violencia machista”.

Tamién te podria gustar