Portada Comunicación Mary Beard algama’l Princesa d’Asturies de Ciencies Sociales

Mary Beard algama’l Princesa d’Asturies de Ciencies Sociales

by redacción asturnews

La historiadora británica Mary Beard ye la nuea  Premiu Princesa d’Asturies de Ciencies Sociales. El xuráu reconoció na historiadora, considerada como la más influyente especialista nos clásicos de l’antigüedá, la so “sobresaliente contribución al estudiu, la cultura, la política y la sociedá grecolatina”.

La columna en The Times y el so blogue n’internet, con miles de siguidore, son una referencia mundial d’esta caderalga de clásiques en Cambridge, y como reconoció güei el xuráu del Premiu, una de les figures intelectuales europees más influyentes de l’actualidá.

La so candidatura foi propuesta pol grupu d’Investigación “Deméter” de la Universidá d’Uviéu. En llicenciándose n’Artes nel Newnham College de Cambridge, doctorar en 1982 con una tesis sobre The state religion in the llate Roman Republic: a study based on the works of Cicero. Al comprobar que munchos de los sos compañeros d’universidá cuestionaben el potencial académicu de les muyeres, Beard sintió l’impulsu de siguir alantre, adoptando un puntu de vista feminista que según les sos propies palabres “bien importante” na so vida llegando a dicir que “de verdá nun puedo entender lo que sería ser una muyer ensin ser una feminista”.

Beard ye autora d’obres de referencia como El trunfu romanu (2008) y Pompeya (2009), y escribió ya inclusive presentó series documentales pa televisión.

Tamién te podria gustar