Hasta’l sábadu pues participar en #QuédateEnCasa #EscuchandoGijón

Hasta’l sábadu pues participar en #QuédateEnCasa #EscuchandoGijón
22 abril 12:45 2020 Imprimir

El Llaboratoriu de Soníu de la Escuela Politécnica d’Inxeniería de Xixón y el Taller de Músicos de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular del Conceyu de Xixón llancen una nueva convocatoria de #EscuchandoGijón, esperiencia participativa na que la ciudadanía propón una llectura distinta de la ciudá al traviés de los sos soníos.

¿Cómo puedo participar?

· Graba un audiu al traviés de cualquier dispositivu móvil, informáticu o equipu de grabación. Recuerda que los teléfonos intelixentes disponen d’aplicaciones como “Notes de voz” (iOS) o “Grabadora de voz” (Android), según programes de software llibre como “Audacity”.

· Únvialo por y-mail a la dirección escuchandogijongmail.com. Una vegada que te confirmemos la so recepción, vamos colgar na llista de reproducción QuédateEnCasa EscuchandoGijón disponible na páxina de SoundCloud del Taller de Músicos de Xixón pinchando equí.

Al empezar la grabación, nun escaezas dicinos cómo te llames, en qué zona de Xixón atopes y por qué escoyisti esi soníu.

Tu decides el llargor de la grabación, anque t’encamentamos que nun dure más de 1 minutu.

Al unviar el to arquivu d’audiu, autorices a la organización pa la edición y publicación del mesmu na citada llista de reproducción, col esclusivu fin de la realización de l’actividá EscuchandoGijón.

El plazu pa unviar les grabaciones va tar vixente hasta’l 25 d’abril, inclusive.

Si tienes cualquier dulda, escribi a

escuchandogijon@gmail.com

Más información:

http://escuchandogijon.grupoi3g.es

http://cultura.gijon.es/page/18568-escuchandogijon

  Categories: