Portada Cine “Una nueche ensin lluna” trai un alcuentru col Lorca más íntimu a Avilés

“Una nueche ensin lluna” trai un alcuentru col Lorca más íntimu a Avilés

by redacción asturnews

A Federico García Lorca fusilar en “Una nueche ensin lluna”, como rellató unu de los sos biógrafos, l’historiador Ian Gibson. Y ye esti títulu, tan lorquiano, escoyíu por Juan Diego Botto p’atopase col poeta dende’l so llau más desconocíu y íntimu’l protagonista esti vienres del Palacio Valdés.

Botto robla’l testu y protagoniza, so la batuta de Sergio Peris-Mencheta, la obra que programa escenAvilés nel Teatru Palacio Valdés esti vienres, 22 de xineru, a les 19.30 hores, debíu al adelantu de les restricciones de movilidá decretaes pol Gobiernu d’Asturies como midida de contención contra la pandemia del COVID-19.

Les entraes, con precios d’ente 11 y 23 euros en función de la zona del teatru, atopar a la vienta na Casa de Cultura, la taquilla del Centru Niemeyer y vía telemática al traviés de la web https://entradas.liberbank.es/palaciovaldes.

Xuníos pol talentu y el so amor incondicional al teatru, “Una nueche ensin lluna xunta de nuevu a Botto y a Mencheta, tres l’arrolladora “Un cachu invisible d’esti mundu”, galardonada con cuatro premios Max, y representada sobro les tables del coliséu avilesín nel 2013.

Na so reconstrucción del personaxe, Botto recurrió a entrevistes, charres y conferencies impartíes por Lorca, pero tamién a los sos testos dramáticos y poemes, y atopó les sos aguaes menos conocíes, non como “un exerciciu d’arqueoloxía”, alvierte l’autor, sinón como rescate de “aquello qu’atopamos pertinente güei, aquello que nos apella y allúmanos pa xenerar un diálogu vivu con el espectadores d’anguaño”.

 

Tamién te podria gustar