Portada Cooperación 19/06/2017 Uviéu sumir al Manifiestu de sofitu a l’acción #19JAlertaFeminista

19/06/2017 Uviéu sumir al Manifiestu de sofitu a l’acción #19JAlertaFeminista

by redacción asturnews

Representantes d’asociaciones y grupos políticos municipales, más de 20 colectivos, lleeron el manifiestu, esta mañana, na plaza del Conceyu, para esixir al Gobiernu del Estáu’l conseñamientu de 120 millones d’euros na partida de los Presupuestos Xenerales destinada a la llucha contra la violencia machista.

Representantes d’asociaciones y grupos municipales del Conseyu d’Igualdá d’Uviéu que se sumaron esta mañana, na plaza del Conceyu, a la llectura del Manifiestu nel que s’encamienta al Gobiernu d’España a l’ampliación de los fondos destinaos a la llucha contra la violencia machista: Asociación Dir P’adelantre; Muyeres n’Igualdá; Fundación Mujer; ASEM; Espaciu Esperimental de Muyeres; Asociación Feminista d’Asturies (AFA); APRAMP Asturies; HYPATÍA; Colectivu Escuela Non Sexista; Abogaes para la Igualdá; CC.OO Asturies. Área d’Igualdá; Muyeres Nueves d’Asturies; Muyeres Progresistes d’Uviéu; UGT Asturies. Área d’Igualdá; Asociación 13 Roses; Asociación de Muyeres Separaes y Divorciaes d’Asturies; Federación d’Empresaries y Directives d’Asturies; Programes de Xéneru de la Universidá d’Uviéu y los grupos municipales del PSOE; SOMOS; IX y Ciudadanos tuvieron presentes na llectura del manifiestu na que participaron xuna decena de persones.

“No que llevamos d’añu, son 28 les muyeres que’l so asesinatu foi tipificado como violencia de xéneru, siendo 52 la cifra global de muyeres asesinaes pola violencia machista, que tamién se llevó per delantre la vida de 6 criatures. Quien güei tamos equí presentes tamos fartes  de cuntales, d’asistir a minutos de silenciu y concentraciones, d’escuchar discursu de condena, de llamentos, de duelu…Consideramos que la violencia machista ye xuna cuestión d’Estáu, que nos afecta a la metá de la población, y que tien xuna causa estructural, que ye la desigualdá entre muyeres y homes, en que la so erradicación tienen de comprometese tolos recursos que sían necesarios, como s’esixó nel Pactu d’Estáu reclamáu en 7N nes cais de Madrid.

Sicasí, agora, nos  Presupuestos xenerales del Estáu de 2017, de próxima aprobación, comprobemos que la partida asignada a financiar  la llucha contra la violencia machista xube a poco más de 31 millones d’euros, lo que supon un 0.00011% del total de Presupuestu y un 10% menos que fai 7 años.  Ello significa que se sigue ensin asignar nin un euru a la prevención nos ámbitos educativu, sanitariu y de medios de comunicación, que nun s’atiende la violencia sexual como preve’l Conveniu d’Istambul dende 2014. Implica que nun s’ameyore la respuesta xudicial y nun se cubrir el costu de los servicios xurídicos, psicolóxicos y sociales nes Entidaes Locales establecíos na llei d’Igualdá. Significa qu’esi Pactu d’Estáu va nacer muertu. Por eso, convencíes de que pasó’l tiempu de les palabres y ye la hora de los fechos, faemos presentes nesti Conceyu con una esixencia bien concreta al Gobiernu del Estáu: el conseñamientu de 120  millones d’euros na partida destinada a la llucha contra la violencia machista.

Nun almitimos rebaxes, nin más dilaciones. Entendemos que nun ye negociable’l preciu de la vida de les  muyeres. Y por eso güei y agora, nel Conceyu d’Uviéu, al igual que n’otros munchos Conceyos de toa España, ta dándose llectura a esti manifiestu, como primer avisu de la decisión tomada por quien nun vamos tolerar la inactividá, la indiferencia o la incompetencia de los poderes públicos  a la d’actuar con celeridad y eficacia para frenar la violencia machista”.
En casu d’agua, el conciertu va celebrar nel Auditoriu de la Casa Municipal de Cultura.

Tamién te podria gustar