Portada Comunicación Ana Penyas ye la primer muyer que gana’l Premiu Nacional de Cómic

Ana Penyas ye la primer muyer que gana’l Premiu Nacional de Cómic

by redacción asturnews

L’autora novel valenciana Ana Penyas ganó esta selmana’l Premiu Nacional de Cómic convirtiéndose na primer muyer distinguida col galardón que concede’l Ministeriu d’Educación, Cultura y Deporte.

Penyas foi premiada pola novela gráfica cola que debutó, Tamos toes bien, una narración que “recupera la memoria histórica a partir d’una hestoria familiar” y recupera “voces escaecíes”. Asina lo decidió’l xuráu d’esti premiu, dotáu con 20.000 euros, que destacó de la obra de Penyas (València, 1987) la creación al traviés de la narración d’una ponte ente xeneraciones qu’enceta la hestoria de les sos güeles con una narración que da voz a xeneraciones escaecíes” al traviés de recursos gráficos propios del cómic y de “otros xéneros”.

Con esti premiu Penyas suma trés galardones, una y bones l’añu pasáu otorgar el Premiu Internacional de Novela Gráfica Fnac-Sacavera Graphic y anguaño reconocer nel Salón del Cómic de Barcelona como autora “revelación nacional”. En Tamos toes bien, publicáu por Sacavera Graphic, la valenciana cuenta la hestoria de la so güeles, Maruxa y Herminia, y fai una semeya d’una xeneración escaecida.

Ana Penyas, nacida en Valencia en 1987, diplomose en Diseñu Industrial y graduóse en Belles Artes na Universitat Politècnica de Valencia. Foi escoyida pa realizar una residencia artística en De Liceiras (Porto, 2015) y ser tamién en delles ocasiones na feria d’ilustración de Madrid Ilustríísima y nel festival de autoedición de Valencia “Tenderete” con dellos proyectos de autoedición.

Tamién recibió una mención especial nel VI Catálogu Iberoamérica Ilustra cola serie “Viaxe al interior” y ganó la edición siguiente con “Buscando un sitiu”. El xuráu tuvo presidíu por Begoña Cuetu Prada, subdireutora xeneral de Promoción del Llibru, la Llectura y les Lletres Español y compuesto por Manuel Barreru, de l’Asociación d’Autores de Cómic d’España (AACE), Ana Oncina en representación de la Federación d’Asociaciones de Ilustradores Profesionales (FADIP), y Rocio Orraca de la Confederación Española de Gremios y Asociaciones de Llibreros (CEGAL).

Tamién tuvo formáu por María Tereixa Constela de l’Asociación de los Críticos y Divulgadores de Cómic d’España o la cineasta Josefina Molina de la Real Academia de Belles Artes de San Fernando, Josefina Molina Reig, ente otros.Tamién formaron el xuráu los dos últimos autores galardonaos: Rayco Pulíu Rodríguez (2017) y Pablo Auladell Pérez (2016).

Tamién te podria gustar