Portada Política L’Alcalde d’Uviéu convoca la primer mesa de trabayu sobro la área metropolitana central

L’Alcalde d’Uviéu convoca la primer mesa de trabayu sobro la área metropolitana central

by redacción asturnews

L’alcalde, Wenceslao Lopez, convocó esta selmana a tolos grupos municipales de la corporación municipal  a una mesa de trabayu sobro la área metropolitana central.

Al entamu del alcuentru, el primer edil, esplicó a los medios que se trata de la primer xunta por cuenta de la puesta en marcha, a nivel autonómicu, pa definir una gobernanza na área metropolitana. Ye una mesa nel que se van tratar los asuntos a aldericar  coles mires d’algamar una posición consensuada con una voz única en temes que van superar esti mandatu, el siguiente y el siguiente”.

L’Alcalde abogó por unes postures de collaboración, consensu y arrogancia porque “la gobernanza de la área metropolitina va ser el motor de la mesma. Güei vamos constituyinos pa tratar de faer camín y l’idea ye llevar una postura consensuada con tolos grupos. Ye un gran proyectu p’Asturies, el crear esi órganu de gobernanza y creo que ye un percorríu llargu, pero nesta primer fase nun debemos de comete nengún erru. N’Asturies gústenos o nun tenemos cierta cultura localista, qu’hai que erradircar si creemos crear un espaciu de gobernanza na área central”.

L’Alcalde destacó la necesidá d’algamar “una visión d’arrogancia, de compartir y nun competir. El localismu pa una rexón como Asturies ye daqué negativu qu’hai que tratar de erradicar”.

Tamién te podria gustar