Portada Conceyos Uviéu abre hasta’l día 5 de maerzu’l plazu pa solicitar beca escolar

Uviéu abre hasta’l día 5 de maerzu’l plazu pa solicitar beca escolar

by redacción asturnews

Les families van poder solicitar dende güei, y hasta el próximu día 5 de marzu, una beca escolar para’l próximu cursu. La Conceyalía d’Educación, liderada por José Luis Costielles, publicó al traviés de la web municipal les bases p’aportar a les ayudes pa almuerzu, comedor y alquisición de llibros.

De primeres la convocatoria faise con un erru. Na convocatoria apaecía reflexáu que los ingresos de les families calcularíense al traviés del so nivel de probeza. Esto ye, caltendríase’l mesmu criteriu qu’aplicó l’anterior equipu de gobiernu, pero a media mañana correxir. El pasáu miércoles, el conceyal de Ciudadanos indicó que d’equí p’arriba s’usaría l’Indicador Públicu de Renta d’Efectos Múltiples (IPREM) porque asina lo esixía la normativa.

L’equipu de gobiernu va destinar 2,2 millones d’euros pa les ayudes al pagu de comedor. L’añu pasáu fueron 3,6 millones d’euros. La partida pa’almuerzos va llindar a 24.000 euros frente a los 242.000 d’anguaño; y la de les ayudes para l’alquisición de llibros de testu presupuestóse en 200.000 euros frente a los 219.000 del presente curso.

Estes diferencies nel presupuestu fixo qu’ayeri venticinco Ampas unviaren un comunicáu conxuntu nel que, aseguraron, «sentise ofendíes». Señalen que na xunta que’l conceyal d’Educación caltuvo’l miércoles con cuatro asociaciones «dieron a entender» que se fadríen cambeos na convocatoria, pero a la fin tou caltener según lo previsto.

Per otru llau, dende Somos Uviéu recordaron ayeri que na nueva convocatoria llindase a les families con menos recursos la beca mientres los periodos lectivos y «esanicien el tramu de les ayudes del 90%. «La consecuencia directa d’estos retayos ye que más de dos mil families van perder el so derechu a una subvención», sorrayó’l grupu municipal al traviés d’una nota de prensa.

Tamién te podria gustar