Portada Política José Guirao nun va siguir al frente del Ministeriu de Cultura y Deporte

José Guirao nun va siguir al frente del Ministeriu de Cultura y Deporte

by redacción asturnews
José Guirao Cabrera - Foto: Casa de América (https://www.flickr.com/photos/casamerica/)

José Guirao nun va siguir al frente del Ministeriu de Cultura y Deporte nel nuevu Gobierno PSOE-Xuníes Podemos. Guirao tomó posesión como ministru’l 14 de xunu de 2018 tres la dimisión de Máximu Güerta el día previu, dempués de que se conocieren dos sentencies qu’en mayu de 2017 impunxéron-y una multa por defraudar a Facienda 218.322 euros a lo llargo de trés exercicios fiscales, mientres la so etapa de collaborador nun programa de televisión.

Tampoco va siguir nel nuevu Gobiernu la ministra de Sanidá en funciones, María Luisa Carcedo, que nun va siguir al mandu de esta cartera. Pela so parte, la ministra d’Educación y Formación Profesional, Isabel Celaá, y el ministru de Ciencia, Pedro Duque, van caltener los sos cargos nel próximu Executivu de Pedro Sánchez, según la citada fonte.

Celáa, que va dexar de ser la vocera del Gobiernu, y Duque, que pierde les competencies n’universidaes, son los dos últimos nomes confirmaos del próximu gobiernu de coalición PSOE-Xuníes Podemos, que la so composición íntegra va comunicar Pedro Sánchez al rei’l próximu domingu.

Carmen Calvo, como vicepresidenta política; Nadia Calviño, vicepresidenta económica, y Teresa Ribera, vicepresidenta para la transición ecolóxica y el retu demográficu, según la continuidá de María Jesús Montero como responsable de Facienda y asumiendo la portavocía del Gobiernu, fueron el restu d’anuncios na pinga” de miembros del futuru gobiernu conocíos esti xueves.

Tamién te podria gustar