Portada Educación Los colexos d’Asturies podríen abrir con mázcaros y distancia de seguridá

Los colexos d’Asturies podríen abrir con mázcaros y distancia de seguridá

by redacción asturnews

Los colexos d’Asturies podríen abrir con mázcaros, distancia de seguridá y ensin documentos en papel y la direición de los mesmos va tener la responsabilidá de la desinfección.

La conseyería comunicó-yos que van tornar el día 18. L’esperáu Boletín Oficial del Estáu que regula les condiciones de la fase 1 de la desescalada, na qu’Asturies entró’l llunes, nun acabó coles incertidumes qu’empiecen a minar la moral de la comunidá educativa asturiana. Porque magar ye cierto qu’el BOE d’ayeri, nel so capítulu VI, detalla cómo y pa qué pueden reabrir dende’l día 11 los centros educativos, n’Asturies entá hai munches coses por decidir.

La Conseyería d’Educación trabaya nel escenariu de qu’esa reapertura pa los términos que recueye la norma, pa la so desinfección, acondicionamientu y pa la realización de funciones alministratives, prodúzase’l día 18 y non el 11. Asina-y lo adelantrara la directora xeneral de Planificación ya Infraestructures educatives, Ana Isabel López, a la patronal y los sindicatos de la escuela alcordada’l xueves. Y asina, finalmente, treslladó ayeri la conseyería a tolos directores: «Trabayamos col escenariu de qu’a partir del llunes 18, siquier el personal directivo, auxiliar y d’alministración pueda allegar, coles debíes midíes de flexibilidá y seguridá al centru pa garantizar la organización y alministración del mesmu, de cara a la fin d’esti trimestre y collaborar na planificación del arranque del próximu cursu».

En principiu, poro, los centros educativos de la rexón nun van reabrir. Sí van prosiguir los trabayos de llimpieza que yá empezaron en dellos casos. Por casu, en Xixón, onde la empresa pública Emulsa lleva dellos díes con estes xeres, anque taba a la espera d’un protocolu oficial sobro la desinfección. Nesti sentíu, el BOE detalla que va ser el director de #cada centru quien tien d’asegurase de «adoptar les midíes de llimpieza y desinfección fayadices a les característiques ya intensidá d’usu de los centros». Y equí, una vegada más, malestar na comunidá educativa. El sindicatu Suatea criticó ayeri que se dexe tola responsabilidá nos centros».

Sí detalla’l BOE qué tipu de productos hai qu’usar: «Desinfestantes como diluciones de llexía (1:50) recién preparada o cualesquier de los desinfestantes con actividá virucida que s’atopen nel mercáu y que fueron rexistráu y autorizaos pol Ministeriu de Sanidá».Hai qu’entamar la circulación de les persones, y la distribución d’espacios, pa garantizar les distancies de seguridá. Hai que llindar «al máximu posible» l’empléu de documentos en papel y la so circulación. Si hai qu’atender al públicu hai que disponer de midíes de separación ente los emplegaos del centru y los usuarios. Y «los centros educativos tendrán d’aprovir a los sos trabayadores del material de protección necesariu pa la realización de les sos funciones».

Per otru llau, publicóse’l Protocolu pa la Prevención d’andada por COVID-19 nel ámbitu llaboral del Personal Docente del Principáu. Dichu protocolu ye’l que fala del usu de los mázcaros, que tendrán de ser apurríes pola alministración a los centros (nel casu de los privaos,

Tamién te podria gustar