Portada Conceyos El rock español va invadir les redes cola segunda fin de selmana de’l FactoríaSoundAcoustic

El rock español va invadir les redes cola segunda fin de selmana de’l FactoríaSoundAcoustic

by redacción asturnews

El rock español va invadir les redes cola segunda fin de selmana de’l FactoríaSoundAcoustic de xunu, na que cada  banda va ufiertar un cantar n’esclusiva pa los y les siguidores de la Factoría Sound. El primer recital corrió al cargu de Nachu Pa y so Bantastic Fand, esti xueves, y güei vienres,sedrá la vez de Saturna, y el sábadu, de Dry River.

El rock español va ser el protagonista na segunda fin de selmana d’actividá de la Factoría Sound Acoustic de xunu, recitales n’esclusiva p’Avilés con ecu en tola rede de grupos y solistes que yá pasaron pol escenariu de la Factoría. Les cuentes nes redes sociales de la Factoría Cultural y de la Factoría Sound acueyen trés propuestes, la primera, na tarde nueche de mañana, xueves 11, cola actuación de Nachu Pa y el so Bantastic Fand.

Dende Cartaxena abría’l cantar que propunxo Bantastic Fand, qu’editó un “Somebody’s World” en 2019, nel que rock más tradicional, seña d’identidá de la banda que lidera’l almeriense Nachu Pa, cobra aires jazzísticos a lo Django Reinhardt ya inclusive guiños a la música africana. Van Repitir el 26 de xunu.

Esti vienres 12, van ser los barceloneses de Saturna los qu’acepten el retu propuestu por Factoría Sound y la conceyalía de Cultura y llancen una tema pa siguidores d’Avilés, y pa cualquier aficionáu al rock tradicional, guitarreru, n’amiestu con hard rock. Van Tornar el sábadu 20.

Y el sábadu 13 sumase a esta propuesta online Dry River. Rock festivu y en castellán d’esta banda fundada en Castellón y que cola so enerxía sobro los escenarios ganáronse’l respaldu del públicu.

Va ser un cantar por caúna de les bandes, y en formatu acústicu, que van tener llugar toos a la mesma hora, les 21.00 hores, y podrán siguise al traviés de la etiqueta FactoríaSoundAcoustic, dende les redes sociales de Factoría Sound: en Facebook, https://www.facebook.com/factoriasound/, y en Instagram, @factoriasound, y tamién na canal de Youtube de la Factoría Cultural, al que van poder allegar tamién quien queden arrezagaos.

Calendariu

Nachu Pa (Bantastic  Fand): Xueves 11 y xueves 26 de xunu
Saturna:  Vienres 12 de xunu y sábadu 20 de xunu
Dry River: Sábadu 13 de junio
Fernando Rubio: Xueves 18 de xunu
Moonshine  Wagon: Vienres 19 de junio

Facebook:  https://www.facebook.com/factoriasound/
Instagram : @factoriasound
Canal de Youtube: Factoría Cultural Avilés

Tamién te podria gustar