Portada Conceyos 1.655 estudiantes van participar nes I Xornaes de Teatru mozu “Avilés Actúa”

1.655 estudiantes van participar nes I Xornaes de Teatru mozu “Avilés Actúa”

by redacción asturnews

Nel Teatru Palacio Valdés del 17 al 21 de mayu. van celebrase les primeres Xornaes de Teatru mozu “Avilés Actúa”, onde van representase trés obres que fomenten l’espíritu críticu, a los que van asistir como públicu neños y neñes de los colexos públicos d’Avilés y los institutos Menéndez Pidal y Carreño Miranda. La xornada de clausura va cuntar con El Langui como maestru de ceremonies y padrín de les Xornaes.

La vocación d’Avilés como ciudá entornada nel fomentu de les artes escéniques, con especial fincapié nos sos valores como ferramienta educativo destinada a la mocedá, suma un nuevu finxu, cola organización per parte de la conceyalía de Cultura de les primeres Xornaes de Teatru para Joven “Avilés Actúa”. Van Participar 1.655 neños, neñes y docentes de los colexos públicos y los IES Carreño Miranda y Menéndez Pidal.

Una propuesta pionera n’España, destinada a estudiantes d’Educación Primaria y Secundaria, y nacida pa fomentar l’espíritu críticu énte la realidá na que viven, les desigualdaes sociales y el mediu ambiente, que va tener llugar del 17 al 21 de mayu, nel marcu del Teatru Palacio Valdés.

Fueron presentaes esta selmana pasada por Yolanda Alonso, concejala de Cultura d’Avilés, acompañada pola coordinadora de les mesmes, la productora teatral Marga Llanu. Resaltó Alonso que “la nacencia d’estes xornaes supon dar un pasu más na vinculación d’Avilés col teatru, gracies a la innegable aguada pedagóxica propia de les artes escéniques, que dexa a la mocedá averase a la realidá que lu arrodia fomentando’l so espíritu interesáu y críticu, acorde a les competencies educatives básiques”.

Poner en marcha pa cubrir la necesidá de tratar problemátiques actuales ente los y les estudiantes. Al traviés de diverses espresiones artístiques escéniques, faciendo protagonistes a los y les neñes y adolescentes, van apurríse-yos ferramientes pa convivir n’harmonía y remanar los conflictos al traviés de les metodoloxíes participatives del teatru social.

Tamién te podria gustar