Portada Música 091 torna a los escenarios

091 torna a los escenarios

by redacción asturnews

091, la banda granadina de rock, vuelve xuntase y entama una xira que va llevalos de Madrid a delles otres ciudades del Estáu.

La xira va llevar por nome Maniobra de resurrección y va realizase en 2016. Va Empezar en Madrid los díes 11 y 12 de marzu y va llevar polos principales festivales y cortiles del país. Les entraes pa la presentación de Madrid van poner a la vienta’l próximu 9 de noviembre. Lapido, el veteranu líder del grupu que lleva con una consolidada carrera en solitariu desque se dixebró la banda, asegura sentise ilusionáu con esti realcuentru: “Este ye un llibru que tenía zarráu. Grabé siete disco y tengo la mio carrera encarrerada. Una vegada que se abrir el llibru, ta claro que me resulta emocionante. Vuelven un montón d’alcordances. Y creo que ye un retu volver tener el nivel que teníamos cuando lo dexamos”.

Consideraos pola crítica como unu de los grupos más relevantes del rock nacional, el grupu empecipió la so trayectoria en 1982, tuvo n’activu 14 años nos que grabaron ocho discos y consiguió llamar l’atención de Joe Strummer, líder de The Clash, que-yos produció l’álbum “Más de cien llobos”. Cantares como La Torre de la Vela, Qué foi del sieglu XX, La vida qué mala ye, Otros como yo o La nueche que la lluna salió tarde se convirtieron n’auténticos himnos.

Tamién te podria gustar