Portada Cine Sigue en La Pola l’Amuesa de Cine Social cola película “Siembra”

Sigue en La Pola l’Amuesa de Cine Social cola película “Siembra”

by redacción asturnews

Enmarcada na VI Amuesa de Cine Social y de Derechos Humanos, una nueva proyección va tener llugar esti martes 9 de xineru, a les 20 hores, nel Teatru Auditoriu, la de la película colombiana “La solombra”.

Turcu, un pescador de la mariña pacífica colombiana, añora tornar a la tierra qu’abandonó va trés años, en compañía del so fíu Yosner, pola mor del conflictu armáu. Vive na ciudá atrapáu por un sentimientu d’esraizadura mientres el so fíu atopa nella un futuru posible. La ilusión del padre por tornar romper cola muerte del fíu. Turcu vese confrontado pol dolor y l’impotencia énte esi cuerpu inerte que se convirtió nuna torga más pa volver a la so tierra. Mientres se celebren los rituales tradicionales de velación, Turcu allóñase y analaya pela ciudá pa realizar el so propiu duelu; pero’l tiempu pasa y tien qu’atopar un llugar pa soterrar al so fíu.

La pelícual, dirixida por Ángela Osorio algamó dende’l so estrenu en 2015 dalgunos de los más pretixosos premios, ente los que s’alcuentren el Premiu de la Crítica independiente Boccalino, Festival de cine de Locarno; Meyor pelicula Rec Tarragona Filme Festival, España 2015; el Premiu Especial del Xuráu Cartaxena Filme Festival Colombia 2016; el GRAND PRIX del Toulouse Filme Festival, en Francia 2016: y el Premiu del Publico Novos Cinemas Galicia 2016.

 

Tamién te podria gustar