Portada Conceyos El programa cultural d’agostu n’Avilés inclúi eventos seguros de pequenu formatu

El programa cultural d’agostu n’Avilés inclúi eventos seguros de pequenu formatu

by redacción asturnews

El programa cultural d’agostu n’Avilés inclúi eventos seguros de pequenu formatu, que van desenvolvese en La Esposición; les places del Centru Niemeyer, Álvarez Acebal y Camposagrado; callar Palacio Valdés, y el patiu del Colexo Palacio Valdés.

Del 7 al 29 d’agostu, con una programación fundamentalmente musical na que tamién van tener cabíu’l teatru, la cerámica y la pintura, el programa cultural d’agostu n’Avilés inclúi eventos seguros de pequenu formatu. Festexos estrena una pionera aplicación de descarga de les invitaciones a los actos qu’inclúi toma de datos de tolos asistentes y el protocolu de cada actuación inclúi espacios con zarru perimetral con zones estremaes d’entrada y salida, señalización, paneles informativos con pautes d’accesu y toma de la temperatura.

El mes d’agostu va cuntar con una variada ufierta d’eventos culturales de pequenu formatu-fundamentalmente musicales, anque tamién va haber teatru, cerámica y pintura- que se van celebrar de forma segura en diversos llugares d’Avilés.

La Programación Cultural Verano Avilés 2020 preparada dende la conceyalía de Cultura y Festexos ta desenvolviéndose ya del 7 al 29 d’agostu y sustitúi a les habituales fiestes de San Agustín qu’anguaño fueron anulaes por cuenta de la situación sanitaria. Lleva trabayándose nel so diseñu dende principios del branu, n’estrechu contactu cola autoridá sanitaria asturiana.

Los escenarios escoyíos para’l so allugamientu -toos al campu- son: Pista de La Esposición, plaza de Camposagrado, plaza d’Álvarez Acebal, patiu del Colexo Palacio Valdés, calle Palacio Valdés y plaza del Centru Niemeyer. Tolos eventos van ser con públicu sentáu y gratuitos -previa retirada d’invitación ya identificación-, sacante los 6 conciertos de la plaza del Niemeyer, con entraes ente 15 y 30 euros.

Estes actividaes van celebrase cumpliendo estrictos protocolos de seguridá ya hixene : cortiles acutaes, distancia ente sielles, usu obligatoriu de mázcaros y de xel hidroalcohólico, toma de temperatura, rexistru d’asistentes, control d’accesos, etc.

Festexos estrena un novedosu sistema d’identificación  de toles persones asistentes al traviés de la Plataforma Dixital d’Identificación que va emitir la invitaciones pa tolos eventos al traviés de la web InvitacionesAvilesCultural.es.

Tratar d’un procedimientu que rexistra a tol públicu y los sos datos de contactu. Cada invitación ye nominativa, personal y intransferible y pal accesu a los recitos cada persona tendrá d’amosar la invitación y el so DNI, pa comprobar la coincidencia ente los titulares de dambos documentos.

Finxos más destacaos del programa

  • La música va ser la protagonista: tolos estilos y pa tolos públicos. Con destacada participación d’artistes asturianos, qu’acopen el 80% del programa. Tamién se suman a la programación del branu conocíos artistes nacionales.
  • Los festivales La Grapa (anguaño Black Stop COVID), La Mar de Ruiu y Avilés Suena Bien caltienen la so presencia na programación afechos a les esixencies de la nueva situación. Los dos primeros van celebrar na Pista de La Esposición y el terceru na plaza d’Álvarez Acebal.
  • Va Haber dos nuevos festivales musicales: Factoría Sound Summer, que va llevar  a les places ritmos de blues, rock y funky, y MúsicAvilés con bandes y artistes avilesinos.
  • Los amantes de la llírica van esfrutar coles actuaciones de los avilesinos Rubén Díez y Patricia Martínez, el Tríu Zebaze y el Coru de la Ópera d’Uviéu na celebración del Centenariu del Teatru Palacio Valdés.
  • Va Haber Teatru Familiar al cargu de compañíes asturianes nun claru sofitu a les Artes Escéniques del Principáu d’Asturies.
  • Nun va faltar la presencia de les artes plástiques en dos proyectos impulsaos pola Factoría Cultural y los artistes y galeristes locales: Concursu de Pintura Rápida y l’Amuesa de Cerámica Contemporanea.

La conceyala de Cultura y Festexos, Yolanda Alonso, destacó na so presentacióbn la incidencia que l’actividá cultural programada pal mes d’agostu va tener en distintos sectores d’actividá de la ciudá. Informó de que “más de mediu centenar d’empreses y autónomos van xenerar empléu ya ingresos gracies a esta ufierta d’eventos culturales cumpliendo la normativa sanitaria”.

Na so opinión, “este ye un aspeutu a tener en cuenta nuna situación tan difícil pal sector empresarial como l’actual, ensin perder de vista en nengún momentu de vista l’oxetivu principal, que ye la seguridá sanitaria”.

Ver programación completa

Tamién te podria gustar