El Centru Municipal d’Avilés celebra’l Día de les Persones ensin Llar

El Centru Municipal d’Avilés celebra’l Día de les Persones ensin Llar
06 08:44 2019 Imprimir

El Centru Municipal d’Avilés celebra’l Día de les Persones ensin Llar cola esposición “Contra l’estigma: Camuda la to mirada” visitase a lo llargo del mes de payares, de llunes a vienres de 10 a 12:30 y de 17 a 19 hores.

El Centru Municipal d’Atención a Persones ensin Llar ufierta la esposición Contra l’estigma: Camuda la to mirada, por cuenta de la celebración del Día de les Persones ensin Llar el 25 de payares. Tien como oxetivu sensibilizar y faer cavilgar sobro l’estigma que sufren estes persones. L’amuesa tien como oxetivu sensibilizar avera del estigma y romper colos mitos y prexuicios que sufren les persones ensin llar. L’alcaldesa y la concejala de Promoción Social dexarán el so imaxe güei contra l’estigma del sinhogarismo.

L’amuesa consta d’una serie de paneles con fotografíes d’usuarios y usuaries del centru actual y antiguu, pero tamién d’otros ciudadanos y ciudadanes, col fin de reflexar la diversidá de la población. Van Tar acompañaes d’un testu nel que cada persona va esponer cómo se ve y cómo sienten que-y ven los demás. Van Suxetar na mano un imán d’un pequenu güeyu de madera, fechu a mano polos usuarios del centru y que se regala a cada visitante como símbolu de “cambéu de mirada”.

Esti xueves pasáu, l’alcaldesa d’Avilés, Mariví Monteserín, y la concejala de Promoción Social, Nuria Delmiro, allegaronse al Centru Municipal de la cai La Estación (13:30 hores) pa ser fotografiaes y dar la cara contra l’estigma del sinhogarismo. Enagora, ufiertaron “” la so imaxe a esta iniciativa más de mediu centenar de persones de diversos colectivos:

  • Homes y muyeres persones ensin llar con distintos problemátiques (salú mental, inmigración, paru, enfermedaes cróniques)
  • Antiguos usuarios y usuaries del Centru qu’anguaño tán totalmente reinsertadas
  • Miembros de la Policía Local
  • Personal de los Servicios Sociales
  • Cuidadanos y ciudadanes anónimes
  • Deportistes

Les fotografíes tán asitiaes nun mapamundi como símbolu de la necesidá d’un cambéu de mirada a nivel global. Tamién se van presentar otros testos faciendo referencia a los mitos y prexuicios qu’esisten sobro estes persones, afigurando dempués la realidá que desmiente esi mitu. L’oxetivu final ye tresmitir la idea de que toos y toes tamos condicionaos por prexuicios que non siempres son reales.

La esposición va poder visitase a lo llargo de tol mes de payares nel Centru Municipal d’Atención a Persones ensin Llar (C/ La Estación, 15), de llunes a vienres de 10 a 12:30 y de 17 a 19 hores.

Amás, va producise la pieza Etiquetaos, que va afigurar la mesma escurre de la esposición en formatu audiovisual. va presentase’l xueves 28 de payares a les 17 hores.

  Categories: