Portada Conceyos La comedia musical de Broadway ‘La xaula de les lloques’ aporta al Xovellanos

La comedia musical de Broadway ‘La xaula de les lloques’ aporta al Xovellanos

by redacción asturnews

La comedia musical de Broadway ‘La xaula de les lloques’ llega al Teatru Xovellanos na Semanona de la mano de Àngel Llàcer y Manu Guix.

La Semanona de Xixón ye una de les feches más esperaes por vecinos y turistes, deseosos de volver celebrar un branu como los d’antes. Conciertos, eventos y espectáculos anubren l’axenda en quince díes de festexos onde l’allegría y les ganes de pasalo en grande nun falten. D’esto saben enforma Àngel Llàcer y Manu Guix, quien vinieron a Xixón a presentar el so nuevu show ‘La xaula de les lloques’, que va tar nel Teatru Xovellanos del 4 al 14 d’agostu. Ayeri tuvo llugar la presentación del espectáculu na Antigua Escuela de Comerciu onde dambos artistes, acompañaos pol conceyal Manuel Vallina y por Lara Martínez, xerente de Divertia, espunxeron les claves de la so producción presentada, en palabres de Vallina, «nuna axenda teatral bien curiosa pal públicu mientres esti branu».

‘La xaula de les lloques’ cuenta, en tonu d’humor, la hestoria de Georges y Albin, que’l so fíu ta a puntu de casase cola fía d’un prestixosu diputáu ultraconservador, acérrimo defensor de los valores de la familia tradicional. Hasta equí nun habría demasiáu problema, más allá d’una situación incómoda, pero la guinda del pastel poner el fechu de que la pareya rexenta un club nocherniegu en Saint Tropez llamáu ‘La Cage aux Folles’ -nome de la obra orixinal escrita por Jean Poiret en 1973 y de la posterior adaptación a musical de Broadway en 2010, del que toma referencia ‘La xaula de les lloques’-. L’alcuentru ente les dos families, tan distintes, desamarra una risondera y emocionante comedia «de les de tola vida». Una obra pensada pa tolos miembros de la familia, «fecha por que’l públicu pasar bien».

24 artistes n’escena y una banda de 8 músicos componen l’elencu d’un musical clásicu. La formación teatral del director, actor y presentador ye innata, tal que él confirma: «La hestoria francesa [referente a ‘La Cage aux Folles’] haber vistu enforma cuando yera pequenu. Ye una obra qu’a mi y a Manu dábanos muncha llibertá pa modificar y crear, eso encántanos».

Una pasión que s’amuesa na ilusión de Llàcer y Guix, quien punxeron enforma enfotu en que la función sía a lo grande allá onde vaigan: «La xente que vive en ciudaes pequenes nun tien por qué ver espectáculos pequenos». D’ende que tol espectáculu, qu’en palabres de el directores «nun ye una cosa de travestis, sinón una obra de teatru en sí mesma» cola so trama, les sos coreografíes y tamién les sos dificultaes, sía en rigorosu directu mientres dos hores de música y sorpreses, pos como afirma Guix: «Angèl Llàcer [quien s’alterna’l papel de ‘Zazza’ con Iván Labanda] fai lo que-y da la gana en cada función lo que fai que caúna sía única y especial».

Les entraes pueden consiguise na web oficial del show y en taquilla. Too llisto por que’l Teatru Xovellanos sía una fiesta descrita polos directores con poques palabres: felicidá y ‘joie de vivre’. Un plan con mayúscules pa unes fiestes de Begoña como les d’antes.

Tamién te podria gustar