Portada Conceyos Entama na Plaza Mayor el Festival Folclóricu de Xixón

Entama na Plaza Mayor el Festival Folclóricu de Xixón

by redacción asturnews

El Festival Folclóricu de Xixón aúna na Plaza Mayor una representación de grupos y asociaciones del panorama nacional que lleven a escena la música y el baille tradicional, y qu’amás apuesten pol estudiu y el caltenimientu de les tradiciones ente les nueves xeneraciones.

Grupu folclóricu Trebeyu (Asturies)

Naz n’agostu de 2002, frutu de la ilusión y les ganes d’un grupu d’amigos por caltener y espublizar la cultura asturianasobremanera la música y el baille tradicional.

L’oxetivu del grupu ye l’espardimientu d’esta cultura popular ástur, faciendo una representación allegre, vistosa y con muncha fuerza; pero intentando respetar la forma orixinaria de recoyer polos etnógrafos nos sos trabayos de campu.

La nuesa buelga d’identidá ye ensin dulda la que nos da nome. Asina, “Trebeyar” significa aquello que nun supon esfuerzu, que se fai con gustu. Implica diversión y entretenimientu.

El repertoriu de Trebeyu, empecipiar con dances y bailles que yá conocíamos pola nuesa llarga esperiencia individual nel mundu del folclor, pero complétase, y neso va’l nuesu primer esfuerzu, ampliando los nuesos rexistros, y conociendo pieces nueves.

trebeyu

Grupu Etnográficu A Buxaina (Vigo)

El grupu Etnográficu A Buxaina empieza la so andadura nel añu 1985, con una actividá que nun se llinda a la puesta n’escena de pieces de la so música y baille tradicional, sinón que como grupu etnográficu tien como oxetivu l’estudiu y l’espardimientu de la cultura gallega nel más ampliu sentíu. El grupu participa en festivales folclóricos nacionales ya internacionales y cuenta con una prometedora cantera na so escuela infantil para siguir, asina, el so llabor de caltenimientu de la cultura gallega.

BUXAINA
Coros y Dances “La Rula” de Valdefuentes (Cáceres)

A finales del añu 2000 naz el grupu col enfotu de faer estensivu y compartir l’amor polos sos raigaños: vestimienta, música, percusión y bailles de los sos antepasaos. El folclor estremeñu caracterizar pola so allegría y espresividá, y tresmitir al traviés de jotas, rondeñas y rondallas que narren el costumes y les vivencies de tiempos pasaos. Son casi 22 años, los que’l grupu, al traviés de distintes actividaes, esfruta col llabor de caltener y espublizar la so identidá del folclore estremeñu.

la-LONJA

Plaza Mayor de Xixón
3 d’agostu de 2022 a les 22:00

Tamién te podria gustar