Portada Música La Grapa Black Music Festival da entamu a los eventos musicales d’agostu

La Grapa Black Music Festival da entamu a los eventos musicales d’agostu

by redacción asturnews

Los díes 4 y 5 d’agostu, a partir de les 21 hores, nel Parque del Muelle, con entrada llibre La banda británica Speedometer encabeza’l cartelu de la tercer edición de La Grapa Black Music Festival, que se va celebrar n’Avilés los díes 4 y 5 d’agostu.

Nesta ocasión, el festival va tener llugar nel Parque del Muelle, tres desenvolvese nes dos ediciones anteriores na plaza de Santiago López (2015) y na de Carlos Llobu (2016). El cartelu d’esta tercer edición consolida a La Grapa Black Music Festival como la cita de referencia para la música negra nel norte de la península, y una de les más destacaes de too el panorama nacional. Mientres el vienres 4 y el sábadu 5 van pasar pol so escenariu tantu figures emerxentes como auténticos iconos internacionales del soul, el R&B, el blues o’l funk.

La cita va arrincar a les 21 hores del vienres 4 cola actuación de los avilesinos Capitán Cavernícola Blues Band como banda convidada. La veterana formación avilesina, fundada en 1993, va inaugurar el festival col so amiestu de R&B, rock and roll y garage. La nueche va siguir col característicu estilu soul&mod qu’identifica a los británicos Stone Foundation, que van presentar el so nuevu trabayu “Street Rituals” nel que va ser unu de los dos únicos conciertos n’España.

Tres Stone Foundation, Shirley Davis & The Silverbacks van xubir al escenariu del Parque del Muelle para presentar “Black Rose”, el so primer llanzamientu col sellu Tucxtone Records. L’australiana consiguió faese un buecu como diva del soul n’Europa arropada polos instrumentistes madrilanos. Xuntos van faer gala del so personal soníu soul con toques de afrobeat.

Van Cerrar la primer nueche del festival los británicos Speedometer, toa una banda de cultu para los amantes del funk, del R&B y del soul. La so actuación en La Grapa Black Music Festival ye una fecha esclusiva na so xira mundial y el so únicu conciertu n’España. La intensidá de los sos directos fíxo-yos merecedores de la reconocencia unánime de la escena.

El sábadu 5, a partir de les 21 hores, va arrincar la segunda xornada del festival cola actuación del cantante y showman David Hooper, quien va exercer de presentador mientres tol festival. Va Llevar a cabu un curtiu conciertu como aperitivo al restu de la xornada, caldiando l’ambiente cola mesma enerxía que yá demostró mientres la so actuación na primer edición del festival.

Tres Hooper van xubir al escenariu del Parque del Muelle los madrilanos Ogun Afrobeat, la banda más representativa del nuesu país dientro del estilu afrobeat. Lideraos pol nixerianu Akin Dimeji Onaz, cunten con un soníu personal que funde jazz, funk y ritmos d’África, con cantares que conviden a baillar cantaes en llingua yoruba, árabe, inglés y español.

Van Siguir la nueche Marta Ren & The Groovelvets. L’artista lusa, que la so trayectoria empezó nos años noventa al mandu de la banda de funk The Bombazines, algamó la reconocencia internacional, siendo moteyada como “la nueva Marva Whitney” gracies a el so soníu sesentero. Xuntu colos tamién portugueses The Groovelvets va enllenar de rhythm & soul l’escenariu de La Grapa Black Music Festival.

El puntu álgido de la nueche va llegar con Llisa & The Lips. La formación de R&B y soul, liderada pola carismática Llisa Kekaula, caracterizar por convertir los sos conciertos en toa una demostración de diversión, enerxía y entusiasmu sobro les tables. El so álbum homónimu abrió-yos les puertes de numberosos festivales y escenarios nos que siempres dexen un inmeyorable sabor de boca.

Tamién te podria gustar