Portada Turismu “Soi lo que como, como lo que soi” busca que medren les ventes de productos asturianos

“Soi lo que como, como lo que soi” busca que medren les ventes de productos asturianos

by asturnet

La Conseyería de Mediu Rural y Pesca llanza la campaña de promoción de productos asturianos “Soi lo que como, como lo que soi”. La campaña publicitaria cuenta con un presupuestu de 130.000 euros y va tar presente nos medios de comunicación dende’l día 1 al 24 d’avientu. L’oxetivu ye facer medrar el consumu de los productos agroalimentarios asturianos na dómina navidiega.

La Conseyería de Mediu Rural y Pesca llanza esta campaña per segundu añu consecutivu. Amás de favorecer el consumu d’estos productos, la campaña tien como oxetivu presentalos como un elementu más de la cultura y l’autenticidá asturiana destacando la so escelente calidá y sabor.

Coles mesmes, busca informar sobre la variedá de los productos agroalimentarios asturianos y, cuantimás, sobre aquellos que cunten con dalgún sellu de calidá européu: los quesos Cabrales, Casín, Gamonéu, Los Beyos y Afuega’l pitu; la Sidra; la Faba; el vinu de Cangas; el Choscu de Tinéu; la Escanda, o los productos de l’agricultura y la ganadería ecolóxica.

Pa consiguir estos oxetivos y llegar a toos de la forma más directa posible, l’axencia Eteria, responsable de la campaña, parte d’una frase fecha bien conocida: “Yes lo que comes”, que se tresforma al xunila con una fibra bien sensible pa cualquier asturianu: el so arguyu de selo.

Asina, crea’l conceutu, ‘Soi lo que como, como lo que soi’, qu’añede a la campaña un sentimientu reivindicativu de pertenencia a un grupu: “Siéntome asturianu”.

Tamién te podria gustar