Portada Comunicación “Nomes d’Asturies” ye’l programa prefiríu pol públicu de la RPA

“Nomes d’Asturies” ye’l programa prefiríu pol públicu de la RPA

by asturnet

Ta acabante de pesllase una encuesta fecha pol blogue de los siguidores de les emisiones n’asturianu de la RTPA, na que se buscaba’l programa n’asturianu preferíu polos oyentes de la radio pública asturiana. El resultáu 48% de los votos y el primer puestu pal programa “Nomes d’Asturies” y mui cerca, col 41% Rockmería”.

“Nomes d’Asturies” ye un programa qu’al mou de les vieyes noveles radiofóniques percorre la hestoria d’Asturies al traviés de la dramatización con actores de la vida de personalidaes asturianes y llugares ya instituciones del país, dirixíos por Chechu García y con Eva Vallines, Rocío Pinín, Roberto Corte, Silvino Torre, Chechu García, Azucena álvarez y otros como actores. Los guiones tán fechos por escritores como Cristina Muñiz, Inaciu Galán y González, Ana Belén Suárez o Carlos Suari. El programa emítese los llunes de 13:05 a 13:30 hores y en redifusión de 23:30 a 00:00 hores.

“Rockmería”, el segundu preferíu polos oyentes ta dirixíu pol músicu y empresariu Xune Elipe y algamó’l 41% de los votos. En tercer puestu, col 4% los votos, quedó “Música, músiques”, onde Ismael Arias percorra los caminos de la música asturiana más averada al mundiu de la tonada. Curtu quedó, col 2% “Paraísu Natural”, magacine presentáu agora por Antón García y en distintes etapes por Consuelo Vega y Carlos Suari.

El blogue RTPA N’ASTURIANU entama agora una encuesta sobre’l programa Al Aldu. Col envís de conocer cuála ye la sección preferida polos telespectadores de la TPA d’esti programa diariu.

Recordamos a los llectores les secciones d’Al Aldu: Los llunes Carlos Suari ta al frente de la sección deportiva ‘A galmiaes’, que percorre l’actualidá deportiva d’Asturies, col so espaciu pal deporte tradicional. La risión’, una sección coordinada por Lluis Antón González y onde apaecen dalgunos de los meyores monologuistes modernos del país. Milio’l del Nido lleva a los espectadores les sos ‘Recetes con cuentu’ los miércoles, mientres los xueves ye Inaciu Galán l’encargáu d’acercanos l’actualidá internacional más entretenida con ‘Xente de casa’. ‘Al aldu’ termina la so selmana los vienres con Mercedes Menéndez y la so ‘Axenda d’Asturies’, qu’encamienta a los espectadores actividaes pa la fin de selmana.

Blogue de los siguidores de los programes n’asturianu de la RTPA

Tamién te podria gustar