Portada Sociedá “Memoria de los Grandes” entama una serie d’actos paralelos per toa Asturies

“Memoria de los Grandes” entama una serie d’actos paralelos per toa Asturies

by asturnet

La Fundación Príncipe d’Asturies, con motivu de la cellebración del homenaxe a destacaes personalidaes del sieglu XX, embaxo’l títulu de “Memoria de los Grandes”, que va tener llugar mañana a les siete y media la tarde nel Auditoriu Príncipe Felipe d’Uvieu, tien preparaos otros actos paralelos que se van desendolcar dende esta tarde hasta’l sábadu, día 26.

Esta tarde, a les cinco, Isabel Falla y Yvan Nommick, director del Archivu Musical de la Fundación Manuel de Falla, van dar una conferencia nel Conservatoriu d’Uvieu titulada “Manuel de Falla en París: los sos vínculos cola vanguardia artística y musical de primeros del sieglo XX”.

El vienres, 25, a les once y media la mañana, Marco Roncalli va dar una conferencia nel Seminariu Metropolitanu d’Uvieu, que lleva por títulu “Angelo Giuseppe Roncalli – Juan XXIII. De la so familia al mundu”. Nel actu participará tamien Privato Roncalli.

A la una la tarde, Arun Gandhi y Tatiana Yankelevich, van tener un alcuentru nel que participarán les ONGs del Principáu, nel patiu del Museu Casa Natal de Xovellanos en Xixón. El Salón d’Actos del RIDEA acueye a les siete y media la tarde una conferencia de Duncan Sandys y Anthony Kennedy Shriver. Mentes que’l Nuevu Teatru de La Felguera va sirvir d’escenariu pal reestrenu pa nenos de la película “Luces en la Ciudad” de Charles Chaplin, en presencia de Jane Chaplin.

L’últimu de los actos previstos alredor del homenaxe “Memoria de los Grandes” va tener llugar nel salón d’actos del Real Grupu Cultura Covadonga de Xixón, que consistirá nun alcuentru ente Gloria Owens y los neños.

Tamién te podria gustar