Portada Convocatories “Culturaquí 2008” tien abierta convocatoria nueva, que dobla la cuantía de los premios

“Culturaquí 2008” tien abierta convocatoria nueva, que dobla la cuantía de los premios

by asturnet

Los oxetivos prioritarios del programa “Culturaquí” son promover la creación artística de los xóvenes nes distintes modalidaes que conformen les artes plástiques, la lliteratura, la interpretación teatral, la imaxe y la música, fomentar la participación de xóvenes con inquietúes artístiques, y esparder estes manifestaciones culturales y artístiques tanto nel Principáu como n’otres Comunidaes Autónomes coles que se faigan intercambeos, asina como n’espacios europeos concertaos pala mentada fin.

Per primer vegada, nesta convocatoria puen participar descendientes hasta’l segundu grau d’emigrantes asturianos, lo que contribúi a una internacionalización del programa ensin renunciar a les bases d’asturianía sobre les que se sofitó’l plan dende la so creación.

“Culturaquí 2007” introduxo delles novedaes. La más importante foi la duplicación de la cuantía económica de los premios. Les otres fueron la creación de modalidaes nueves: los Certámenes de Graffiti y de Cómic, el Premiu “Asturias Joven de Interpretación Teatral “y el Premiu “Lab_Joven_Experimenta”.

“Culturaquí 2008”, que tien un presupuestu de 400.000 euros, caltién aquelles modificaciones ya incorpora, amás de la posibilidá de participación pa los descendientes d’emigrantes asturianos, dalgunes otres, como la fusión de los Premios “Asturias Joven de Textos Teatrales” y “Asturias Joven de Interpretación Teatral”. De fusión tala resulta’l nuevu Premiu “Asturias Joven de Textos e Interpretación Teatral”, que quier axustase en mayor midida a les espectatives que se xeneren nesti sector y dar meyor respuesta a les demandes de los artistes que se mueven na creación ya interpretación teatral. Asina mesmo, los ganadores del concursu de maquetes Pop-Rock van recibir un premiu de 2.000 euros.

Xunto a estes modificaciones, “Culturaquí 2008” recueye les convocatories habituales y que yá se convirtieron en cites estables pa los artistes asturianos mozos. Muestra rexonal d’Artes Plástiques. Establécense cinco modalidaes: Pintura, Escultura, Semeya, Grabáu ya Instalaciones. El tema, la técnica y materiales usaos son d’elección llibre. Los artistes seleccionaos van recibir un premiu en metálico de cinco mil euros y van facer una esposición conxunta na Sala Borrón: la Muestra d’Artes Plástiques del Principáu d’Asturies. Esta Muestra esponse amás en Sales d’Arte d’otres Comunidaes Autónomes al igual que n’espacios europeos. Nel marcu d’esta Muestra va fallase igualmente’l Premiu “Asturias Joven de Artes Plásticas: Artista Revelación”, que premia a un solu artista con un pagu en metálico de 12.000 euros, la esposición conxunta de la Muestra d’Artes Plástiques, y una esposición individual na Sala Borrón. Concursu de maquetes Pop/Rock. Está dirixíu a grupos o solistes intérpretes de música Pop y Rock. Selecciónense dos maquetes ganadores y los sos autores van recibir un premiu en metálico de 2.000 euros, que va conllevar la realización de dellos conciertos y la grabación d’un CD y un videu promocional.

Concursu rexonal de vídeos musicales. Los interesaos han presentar un videu basáu en dalguna de les canciones de les maquetes ganadores nel Concursu de Maquetes Pop-Rock. El premiu ye de diez mil euros.

Premiu “Asturias Joven de Poesía y Narrativa”. Empobináu a escritores de poesía y narrativa mozos. Establezse un premiu en metálico pa caúna de les dos modalidaes de seis mil euros y la espublización de la obra.

Premiu Nuevos Realizadores. P’aquellos proyectos de cortometraxes, de tema llibre, que se desendolquen en castellanu o asturianu y nun superen los 25 minutos de duración. Van dase dos premios en metálico de 26.000 euros y 14.000 euros. Los proyectos premiaos estrénense nel Festival Internacional de Cine de Xixón.

Premiu Astragal. Empobináu a proyectos específicos (instalaciones, videoinstalaciones, acciones, intervenciones y otros procesos creativos) fechos espresamente pa la Sala d’esposiciones del Centru de Recursos del Conseyu de Mocedá de Xixón. Establécense dos premios en metálico de 8.000 euros.

Certame xuvenil de cómics. El tema y técnica ye llibre y les viñetes puen tar escrites en castellanu o asturianu, en blancu y negru o en color. Van dase trés premios en metálico de 2.500 euros, 1000 euros y 500 euros.

Certame de Graffiti. Hai un primer premiu dotáu con 2.000 euros y hasta un máximu de cuatro accésit de 500 euros caún.

Premiu “Asturias Joven de Textos Teatrales e interpretación teatral”. Puen participar autores y grupos de teatru, que tienen de presentar un testu teatral orixinal ya inéditu y una propuesta d’interpretación del mentáu testu. El premiu consiste nun pagu en metálico de 10.000 euros y la representación de la obra.

Programa d’esposiciones de xóvenes artistes plásticos. Pue presentase cualquiera propuesta artística (pintura, escultura, semeya, instalaciones, videoinstalaciones…) con llibertá de tema, técnica y materiales. Como premiu, los seleccionaos tienen derechu a facer una esposición na Sala Borrón.

Premiu “Lab_Joven_Experimenta”. A títulu individual o al través d’un colectivu, pue optase a esti premiu por aciu d’un proyectu artísticu esperimental (instalaciones, instalaciones multimedia, acciones, intervenciones y cualesquier otru procesu creativu) concibíu específicamente pa la so instalación na Llaboral Centru d’Arte y Creación Industrial. La so dotación ye de 30.000 euros.

Bases completes

Tamién te podria gustar