Portada Música ‘Escontra’l raigañu’ va celebrar esti vienres un conciertu didáuticu n’Avilés

‘Escontra’l raigañu’ va celebrar esti vienres un conciertu didáuticu n’Avilés

by asturnet

Redacción.

Esti vienres 8 de xunu a les siete y media la tarde, nel Palaciu de Valdecarzana, l’Asociación ‘Escontra´l Raigañu’ d’Aviles, va facer un conciertu didáuticu en collaboración cola Estaya de la Llingua del Ayuntamientu d’Aviles. Nel conciertu van intervenir les voces y pandereteres del grupu, cuntarán con Fonsu Fernández, direutor del Museu de la Gaita del Ayuntamientu de Xixón y antiguu componente de Lliberdón, col conocíu músicu David Varela, de La Bandina y Los Llanzones y, con una de les meyores solistes de tonada, Mª Luz Cristóbal Caunedo.

El tema va ser ‘Canción asturiana, los sos contextos y los instrumentos musicales con que s’acompañan’. La idea central, espliquen los organizadores, “ye dar a conocer la función social de la canción asturiana como una forma d’espresión y sentimientu qu’engloba munches más manifestaciones que la tonada. Falaránnos de los momentos de la vida o contextos nos que se daba”. Amás nel conciertu van “mostrar la bayura d’instrumentos con que s’acompañaben, descubriendonos qu’amás de la gaita, esisten nel folclore musical n’Asturies, munchos otros como la pandereta, el pandoiro, el panderu cuadráu, la “pallel.la” o sarten…”.

Enantes del entamu d’esta activudá, hacia les 18:30 hores, van entregase los premios del 2u Concursu Infantil ‘Cuentos de Seronda’, que se convoca nel mes de payares dientro del marcu de la ‘Seronda n´Aviles” y qu’esti añu va cumplir la so V edición. El xuráu del mesmu tuvo formáu por Dolfu Camilo Díaz, Montse Machicado, Xose Nel Riesgo y Susana Sela.

Tamién te podria gustar