‘Al aldu’ cambia d’horariu y va poder vese tolos díes a les nueve la mañana na TPA

22 xunetu 23:56 2007 Imprimir

Redacción.

La selmana pasada entamare a emitise un nuevu programa n’asturianu na TPA ‘Al aldu’, que ñació de la ‘independización’ de los espacios en llingua asturiana que veníen emitiendose dientro del programa ‘Con dos de azucar’. Col cambiu d’horariu ‘Al aldu’ abre la programación diaria de la televisión autonómica asturiana.

Los llunes ye’l momentu pal humor y ‘Al aldu’ dedica’l so tiempu a ‘La risión’, una sección coordinada por Lluis Antón González y onde apaecen dalgunos de los meyores monologuistes modernos del país. Los martes Begoña Quirós ta al frente de la sección deportiva ‘A galmiaes’, que percorre l’actualidá deportiva d’Asturies.

Milio’l del Nido lleva a los espectadores les sos ‘Recetes con cuentu’ los miercoles, mientres los xueves ye Inaciu Galán l’encargáu d’acercanos l’actualidá internacional más entretenida con ‘Xente de casa’. ‘Al aldu’ termina la so selmana los vienres con Mercedes Menendez y la so ‘Axenda d’Asturies’, con actividaes pa la fin de selmana.

‘Al aldu’, una producción d’Ediciones Trabe, repite los sábados a les doce la mañana dalgunu de los espacios de la selmana, entantes de l’habitual emisión de ‘Nós’, el programa dirixíu y presentáu pol director d’Asturnews.com, Próspero Morán, ‘Pieces’ y ‘Camín de Cantares’.

Programación selmanal d’Al aldu

-Llunes: La risión, coordinada por Lluis Antón González a les 09:00 h.
-Martes: A galamiaes, con Begoña Quirós a les 09:00 h.
-Miercoles: Recetes con cuentu, con Milio’l del Nido a les 09:00 h.
-Xueves: Xente de casa, con Inaciu Galán y González a les 09:00 h.
-Vienres: Axenda d’Asturies, con Mercedes Menendez a les 09:00 h.
-Sábadu: Repetición de dellos espacios a les 12:00 h.

Páxina de la RTPA

  Categories:
Loading Facebook Comments ...